Ayseyyy bende 36+5 💕 ilk doğumum suni sancı ile başlatıldı ve normal doğum yaptım elhamdülillah ve bunda da normal istiyorum nasip olursa. Doğumun her türlüsü zor. Canımızdan can çıkıyor sonuçta. Ama geçici bir serüven. Dikişlerden de bu kadar korkmayın ha alttan ha sezeryan dikişi bence pek farkı yok ki. Olumsuz düşünceler sizi daha da korkutur. Doktorunuz sizin ve bebeginiz için hangisini uygun görüyorsa ona yönelin lütfen. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah🤗