esmerrmm Kizlar 34+5 haftaligim dün muaynem vardi ve bebek gece hic hareket etmedi dedim doktorda nstye bagladi hersey normal dedi ama bugunde hareketlilik yok cok nadir var normalmi acaba 🤔
Hafizeplt esmerrmm artık büyüdükleri için zor hareket ediyolar zaten canım doktorun normal dediyse iyidir zaten
Azizinannesi2 esmerrmm Bence bir acile gidin her ihtimale karşı haftanizda ileride gidin bir gorunun ben de sormuştum doktoruma 2 3saat hissetmedigim oldu acaba uyuyormuydu diye sordum bir daha öyle bişey olduğunda direk acile geliyorsun hafta içi ise direk benim yanıma geliyorsun dedi sende git görün bence
esmerrmm Azizinannesi2 senin bebişte hiç hareket yokmuydu . Benimkinde var ama cok cok hafif. Dün doktor hersey nolmal dedi ama
Azizinannesi2 esmerrmm Hiç hissetmedim buradan bişey bişey olmaz falan diye bir çok post gördüm bir bende olmuyormuş dedim gitmedim megersem doktruma sorduğumda öyle demedi bız bebeklerde hareketsizlik kabul etmiyoruz dedi burada ben sorduğumda 30 31haftaliktim bence hiç riske atma acile bi git
esmerrmm Azizinannesi2 insallah hareketleri duzelir duzelmezse eşim işten gelir gelmez giderim acile saol cnm
Azizinannesi2 esmerrmm İnşallah düzelir strese falan girmeyin inşallah iyidir gidip gelince yazarsanız merak ederim sizi 🌼
nilnaib bizde 34+3 dün kontrolum vardı sordum eskisi kadar hareket etmiyo diye yeri daralıyo, günde 10 hareketten az hissedersem hastaneye gelmemi söyledi doktor işinize yarar bi bilgi olur umarım ama hic hissetmiyosanız bencede gidin bi nst bağlatın