Ayceycev songulkarasu20 ben iki isim severim aslında ama Asil Baran diyince asil sıfat Baran isim gibi oluyor o yüzden Asili sectim 😬
songulkarasu20 Ayceycev Asil tek olarak kullanmak istiyorum esim asil baran olsun diyor bende kararsız kaldım fikrin için teşekkürler 😊