Malesef hiç biri:(kötünün iyisi Balamir onu da mecburiyetten söylüyorum. İlla farklı olacak diye ilginç isimler olmak zorunda değil bence. Benim eşim Türk Dili ve edebiyatı öğretmeni baştan söyledi ben çocuğumaÖz Türkçe bir isim koymak istiyorum diye. İnci ismini koyduk hem Türkçe hem de anlamı güzel kulağa da hoş geliyor.şimdiye kadar beğenmeyen bir Allahın kulunçıkmadı. Biraz daha sraştırırsanız daha iyi seçenekler bulabilirsiniz bence. Kuzenimin üçüzleri oldu Alpaslan Metehan Konuralp koydu fikir olabilir belki