Kızlar merhaba. Bir sorum olacak bilen varsa cevap verirse çok sevinirim. Ben kredi kartı borcumu her ay asgarisini değil borcu ne kadar ise hepsini öderim ama bu ay borcu 1400 asgarisi 300 gibi bişey gelecek sanırım. Asgarisi çok az oluyor ama 800 falan ödesem ara rakam ödeniyor mu nasıl oluyor bilen var mı ?