Aysegul9371 Shrtt bende 18 ama başlamadım daha. Ayrıntılı usg için şehir merkezine gittiğimde ateş ölçer işte küvet battaniyeler ağız mendilleri ufak tefek şeyleri alcam araba beşik kıyafetleri de sona bırakacağım Aralık’ta 15 inden sonrada nasipse onları alırım.
mel92 Shrtt bende 18+3 ama daha başlamadım kış bebişi olacağımız için sezon kıyafetleri fazla yok hiç bi yerde ekim gibi başlarım nasipse yavaş yavaş🤗Allah hepimizin evladını sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin🙏
Hatice1907 Shrtt 18+5 olduk ama daha erken doktorum kesin kız dedi ama detaylı usg bekleyip herşey net olsun ondan sonra yavaş yavaş almaya başlıycam 😊
Yama Aysegul9371 bnde 17+3 oldum bugun cinsiyetimizi öğrendik 13 haftada oğlum olacak fakat suan bisy almadım henüz doktora hep elim yüreğimde gidiyorum çünkü 2 kere düşük yaptim 9 haftalıkken bebeklerini kalbi durdu o yüzden hep korkuyorum kıyafet elime alıp alip bırakıyorum harelde 8 aya kadr almam sanirim kizlar neolur dua edin bana bnm dualarım de tüm gebe annelerle
Shrtt Aysegul9371 çok geç olmaz mı canım son 1 ay kala yani maddi olarakta hepsini tek aya yığmak zorlu
merakliblog Valla benim 18+6. 25-30 arası alışveriş yapmayı planlıyorum. Alır yıkar yerleştiririm. Şuan para biriktiriyorum😂
Aysegul9371 Yama benimde ilkim boş gebelikti Allah yardımcın olsn inşallah sağlıkla alırsın yuregimide ferah tut
Shrtt Yama Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım köyü düşünme güzel düşün ki güzel olsun🥰
Aysegul9371 Shrtt mesela almak yerine her ay köşeye parasını birikim yapcam toplu parayla gidip almayı planlıyorum
HatMus Hatice1907 Ben de sizinle aynıyım 18+5. Doktor daha 13 haftalıkken kız dedi, iki hafta önce de kesin kız dedi ama yinede kesin emin olamıyorum :) 2 hafta sonra ayrıntıllı ultrosonum var sanırım ondan sonra içim rahat bi şekilde başlayacağım :)
Shrtt Hatice1907 sanırım ben birazcık ilk bebek heyecanıyla erken başladım😅şimdiden 1 çanta dolusu eşya aldım yanılma payımı olur mu ki cinsiyette çünkü doktorumuz son 3 gidişimde de emin bi şekilde erkek dedi
Hatice1907 Shrtt benimde ilk bebeğim ama nolur nolmaz yinede son dakikaya kadar değişebilir öyle olan çok kişi var 😂
Shrtt Nutellaaaa hahahah😂😂iyi canım sevindim tek olmadığıma😅 Tabbim hayırlısıyla kucağımıza almamızı nasip etsin bebişlerimizi😍
Shrtt Hatice1907 ayy hayır ya 1 çanta dolusu kıyafet boşa gider😂 bide insan doktorun dediği cinsiyete alışıyo. Ben başta kız diye hissediyodum ama doktor erkek diyince ona alıştım çok değişik ya🥲