Kızlar ben 19+ 5 deyim ev taşıdığım için bu günlerde hem beyin hem beden olarak çok yoruluyorum yardımıma gelecek kimsem yok burada. Bu günlerde belim felan da ağrıyor çok akıntı geliyor normal mi önceden bu kadar gelmiyordu bi kasılıyorum bebeğe bişey olur mu diye