123FA Kızlar daha 3 haftalığım yeni yani sol tarafımda ağrı çekilme gibi birşeyler oluyor sizce normal mi sizlerde oluyormuydu 🥰🌸
gizzzy35 123FA Bende şuan 4 haftalığım baya kasık ağrısı, bel ağrısı, bacak ağrısı çekiyorum. Doktorum normal dedi. Perşembe kontrol var bakalım. Endişe etmeyin bol bol uzanın
123FA Happykariner 5 haftalık olsa keseyi görürüz keseyi göremedik salı günü tekrar gidicez kan değerim 1041 çıktı 26 temmuzda oldum en son regli 23 ağustos da tekrar olmam gerekiyordu 5 gün geçti işte
Happykariner 123FA 26 temmuzda adet olmuşsun gecen ay hesapla şu an 32 günlük oluyor 3 hafta değil yani. Hemde ger 5 haftalık hamile olan keseyi görecek değil ki herkes farklıdır bazıları 6. Haftada da görebilir
Sevgi1312 123FA ben de en son 26 temmuzda oldum regl ancak yanlısınız var suan 4+5 im ben siz de oylesinizdir bence :) hayırlı olsun bebiş
123FA Merve_0109 valla banada doktor söyledi daha çok yeni dedi değere göre söyledi galiba bilemiyorum . Teşekkür ederim 🙏💞
piinaarr 123FA benim öğrendiğimde 1000 di 5 haftalık demişti adet günümdü birde günümde geçmemişti herkeste değişiyor olabilir tabi
Emosha Kızlar benimde son adet günüm 29 temmuzdu. Adetim 3 gün geçti normalde 25 ağustos da olmam gerekiyordu bugün kan verdim 357 çıktı sonuç normal mi sizce
Nilufar_1996 Emosha Evet çok iyi değeriniz inşallah sağ Salim büyümeye devam eder kucağınıza alırsınız.
123FA Emosha Yani canım çabuk gelişiyor endişelenme benim 3 gün gecikti işte kan testi 623 çıkmıştı 2 gün sonra 1041 yükselir rahat ol ❤️
Gulendammm Oluyor canım bazen öyle ağrıyor acaba düşük mü diye korkuyorsun hastaneye gitmeyi düşünüyorsun ama sakin ol sadece kan leke gelmediği sürece Ağrıların normal
123FA Gulendammm Doktorumla görüştüm oda kanaman olmadığı sürece korkma dedi yerleştiği için ağrı olur dedi hayırlısı inşallah allahım herkesin bebişini korusun 🙏❤️
123FA gizzzy35 biizmde salı günü kontrol var keseyi göremedik daha inşallah görürüz ❤️ Siz gördünüz mü keseyi
Emosha Hayalimsin evet artacak ama ben pazartesi kan verdim adetim geçmemişti 32 çıktı değerim bugün kan verdim doktorum 180 ile 200 arasındq olması gerekiyor dedi benim sonuç 357 çıktı
Sibsibella Bende 3 haftalık öğrendim geç döllenme olduğu için adetim 15 gün geçti beta 545 çıktı kese için bir hafta sonra gittim dün yani 4+2 dedi adete göre 6+5 ama adete göre hesaplanıyor böyle olunca ilk gebeliğim de böyleydi
123FA Sibsibella bende adetim 3 gün geçince kan testi yaptırdım 623 çıktı 2 gün sonra tekrar yapıldı 1041 çıktı ama keseyi göremedik bakalım artık hayırlısı salı günü görürüz inşallah ❤️