LivaLiva
Kızlar yardım lütfen çok fenayım doktorum bi krem vermişti ama hiç bir şekilde etki etmiyor Mahvoluyorum ya yardım edin lütfen neler yapabilirim ??
Eliff-
Canım hamilelikten dolayı sanırım bende de var cok rahatsız edıcı 😖Doğumdan snra amalıyat olmayı dusunuyorm
Ronesans
Ayyy kizlarrr 3 gundur oturamiyorum oturunca kalkamiyorum. 39 haftama girdim. Sanirim damarlar gevsedi ki azdi. Ne yaptiysam care yok. Bugun doktor kortos yazdi cook hafif agri azaldi. Bende dogumdan ameliyat olcam kafaya soktum . Allahyardimcimiz olsum. Tovbe daha hamile kalmak istemiyorum😀😀😙😑😑
NalanztrkAlp
Merhaba arkadaslar. Bu sorun bende uzun yıllardır var bağırsak problemlerimden dolayı. Crohn hastasıyım. Hem fissür hem basur var. Bir çok krem kullandım hiçbiri işe yaramadı sadece procto-glyvenol ün kremi ve fitili iyi geliyo özellikle fitil. Doktorumdan onay aldım bu krem için. Doktorunuza danışıp kullanın isterseniz. Kesin çözüm bu. Başka yolu yok malesef.