Denizyildizii Gecen çilek reçeli yaptim çok sulu oldu neden olabilir acaba. O kadar kaynattim koyulaşmadi. Şimdi tekrar aldik yine ayıkladım şekere yatırdım akşama kadar bekleticem aksam kaynatıcam önerileriniz varmi
_anneadayi Denizyildizii Kaynadıktan sonra altını kapamaya bir kaç dk kala bir tutam limon tuzu koyun kıvamını koyulaştırıp rengini parlatıyor ve hafif ekşimsi aroma veriyor efsane oluyor 😍
blueberyy00 Denizyildizii hala civiksa piştikten sonra bir gün güneşte bekletebilirsin çekilir güzel olur
Milkshakee Denizyildizii hayır öncesi bekletme lazım daha güzel oluyor ben şeftali reçeli yaptım harika oldu 1 gece beklettim
Denizyildizii _anneadayi Geçenkine limon sıkmıştım. Limon tozuda var bu sefer ondan koyayım o zaman sağol cnm😊
blueberyy00 Denizyildizii kıvamı iyi olursa bu sefer gerek yok ama cıvık olursa bir iki gün bekletebilirsin işe yarıyor
Azizinannesi2 Kaynattıktan sonra güneşe koyun kayanatyiginiz tencereyi üstüne temiz bir tülbent serip koyun öyle koyulaşır ben öyle yapıyorum
Milkshakee Denizyildizii Aynen bende beklettim 1 gün şekerde sonra kaynattim kıvamı falan harika oldu. YouTube de bı teyze var çok tatlı yaşlı teyze onun yapısına bak çok güzel yapıyor o☺️☺️