KardelenYunusEva Kızlar bebeğim 3 günlük ilk gün normal olarak gazı çok oldu ama şu an hiç çıkarmıyorum gazını kendi ilaçla atıyor kakasıyla vs bu normalmi sizce illa gaz çukarmak mı gerek
elif_2021 KardelenYunusEva tabiki önemli siz bebeği besledikten hemen sonra çıkarıp yatirisaniz kaliteli bı uyku olur ve rahatsız olmaz kendisi çıkarırken ıkınıp sıkılıp uyukusu bölünüp ağlamaya başlar ve sizde bebekte huzursuz olursunuz