Leylaakcay Kızlar covidliyken sıvı olarak neler kullandınız Hiç bir tecrübem yok yapacak bişey de bulamıyorum. Dün corba içtik de bugun, ne yapsam acaba 😔😔
Mavi34 Leylaakcay istediğinizi yiyebilirsiniz daha çok limonlu çorbalar sarımsaklı yoğurtlu yemekler turşu gibi besinler faydalı diye tercih edin. Ben keçiboynuzu pekmezi yemiştim hatta içine karabiber de arada karistirdim öksürüğü ilerletmedi tavsiye ederim
Deryalim-26 Leylaakcay ılık suya az elma sirkesi biraz da limon sıkın mutlaka için gribe koronaya birebir. Ben geçirmedim fakat çok temasım da oldu hemen böyle yaptım içtim. Çok şükür yakalanmadım. Ailece olmadık hep içtik. Geçmiş olsun.
seydaomer Leylaakcay sıvı olarak bol su için yeter ki onun dışında ne isterseniz yiyebilirsiniz bence yani ben öyle yapıyorum. Gerçi 3 gündür koku gidince bişey yiyesim de gelmiyo ama bebek için yemek lazım
Mrvsmt2502 Sıvı yemek zorunda değilsiniz bol bol sıvı da alın demek istediler sanırım size su için en az 3 lt falan . Dengeli beslenin
Leylaakcay @Mrvsmt2502 dengeli besleniyorum Bol bol da meyve sebze Çayı limonlu tüketiyorum 3 litre yi geçik su içiyorum Sıvı dediler de sıvı olarak yemek anladım ben 🤦♀️😔
Leylaakcay @seydaomer çok, gecmis olsun benim kokuda falan hiç bişeyim yok. Grip arada Bi boğaz ağrısı Burun tıkanıklığı var inşallah biran önce atlatırız🌺🙏
Leylaakcay @Milkshakee Sarımsağı Rendeleyip mi yoğurda koyim yoksa bütün mü yiyim acaba teşekkür ederim 🙏
Leylaakcay @Mavi34 bu dediğinizi uyguladım ama karabiber de acı oldugu için hemen arkasından su içtim acıya dayanamıyorum hiç 😔