sudamlasi 325 tl ödüycem canım. Beşik pazartesi gelecekmiş iç ölçüsünü bilmiyorum sipariş için beşiğin gelip iç ölçüsünü alıp kadına vermem gerek ki öyle diksin🙄 eğer yaptıracaksan bazı modellerde indirim vardı canım onlardan yaptırabilirsin 😍😘kadının işçiliği güzel 👍🏻 puset örtüsünü de başka bir çok beğendiğim ablaya yaptırıcam inşallah o da çok güzel yapıyor dikişi çok güzel gerçekten 😘istersen oraya da bak babynest_amn sayfasının ismi😘😘