ElifSencan123 Merhaba 11 haftalık hamileyim ikinci olucak nasipse bu haftada cinsiyet öğrenen varmı acaba öğrenilebilir mi ?
Alyaaaa35 ElifSencan123 ben ögrendim canım erkek dedi doktor 2hafta sonra gel tekrar bakalım dedi gene erkek cıktı 😊😊 inşş sende ögrenirsin biran önce
Guzelyuvam merhabalar bana sürekli erkek denildi geçen hafta kız 14. haftamdayım en azından ikili tarama sonrası gidin belki o zaman daha net söylerler
K88_ Ben de 11+5 bir şey söylemedi ama şey sorudan size aşı olan var mı bu haftalarda ben ilkini 19 haziranda oldum bilmeden bugün doktorum ikincisini olabilirsin dedi