Selin16 spinal oldum. Yatış yapıldıktan sonra odaya geçiyorsunuz serum takılıyor nst ye bağlıyorlar. Sonra ameliyathaneye iniyorsunuz. Ameliyathane ekini şahane çok eğlenceliler içeri bir girdim türküler şarkılar danslar havada uçuşuyor tabi ben de stresliydim ayrıca coviddim doğumda ama onları gördükten sonra hiç stres kalmadı vallahi sanki her gün ordaymışım gibi 😂 ilk anestezi uzmanı geliyor iğneyi vuruyor acı konusu size bağlı çok aman aman değil ama kıpırdamamanız gerek. İğneden sonra yatıypsunuz sedyeyle uyuşuyor hemen zaten deniyorlar da hemşireler sonra sonda takılıyor . Valla ben başladıklarını bile anlamadım bebeğimin sesini duyduğum an anladım bir de hafif çekiştirme hissediyorsunuz o kadar . Bebek hemen çıkıyor dikiş kısmı biraz uzun 10 15 dk sürdü benim. O ara bebeği muayene ediyor çocuk doktoru tek memnun kalmadığım çocuk doktoruydu. Şikayette bulunduk hatta. Süreç böyle sonra odaya çıkıyorsunuz zaten. Servis hemşireleri de müthiş 😻 Hastaneden doktorumdan çok memnun kaldım çocuk doktoru hariç