Kızlar 2018 aralıkta 25 hf erken doğum yaptım. Bebeğimi kaybettim . Şuan 23 haftalık gebeyim ve serklajlıyım. Dün kontrole gittim herşey normaldi. Dün bulgur pilavı yoğurt muz falan yedim wc ye de çıktım. Bugün de çıktım şükür ama karnım ağrıyor 10 dk 5dk arayla. Gaz sancısı gibi ve çok da gaz çıkıyor alttan. O zaman biraz geçiyor. Benim gibi gaz sancısı çeken var mı yoksa korkmalı mıyım başka bir şey midir