Mom526 Enfeksiyonum var 22+6 bugün ve 10 gündür azosilin 500 mg günde 2 kez alıyorum..Surekli camasirim ıslak oluyor hissediyorum ıslaklığı..Kac defa değiştiriyorum günde..Sizce normal mi antibiyotik kullananlar yazabilir mi?
meltemonen Mom526 benim de enfeksiyon var asla geçmeyen.. Antibiyotik olarak piyeloseptyl vermişti doktor
BlueButterfly Mom526 ben gebeliğin basindan beri aynı sorunu yaşıyorum kullanmadığım ilaç kalmadi toz veya antibiyotik bile ise yaramadı 31+5im artık saldım yani ne yaptıysak olmuyor
aslanreis BlueButterfly aynı ben enfeksiyon için antibiyotik içiyorum mantara çeviriyo fitil krem kullanıyorum 3 gün falan normale dönüyo sonra tekrar sil baştan bende saldım 34 haftalık olduk dogurunca kurtulcaz insallah😃
meltemonen Mom526 yok kuzum çare olmuyor maalesef.. Suya sirke katıp altını öyle silenler var biraz da olsa geçiyor heralde bide boş su içcez işte.. Ama hiç biri asla tam olarak geçirmiyor
4438bebegim Temiz deniz buldum girince bitti çok şükür, öyle fazla ilerlemiş ti ki kanıyordu resmen silince hepsi gitti bir deneme şansın varsa temiz deniz bul