hepoyleolurzaten Canım anneler, aranızda daha önceden spinal anestezi ile sezaryen olmuş var mı? ‘bu çok önemli’ dediğiniz şeyler neler, neler önerirsiniz? 🌸☺
annesininpirensesi hepoyleolurzaten ben 4 gun önce oldum çok sakin olun öncelıkle hemşirelerın ve sıze yardımcı olan amaliyat ekıbinin dedıklerını hafıyyen uygulayın dogum sonrası 8 saatı buluyo kalkmak her doktor farklı saat uygulaya bılır belkı ben sabah yaptım dogum aksam 8 de kalktım ayaga yuruyun ama cok yuruyum dıye yormayın kendınızı cunku ılk gun anlamıyosunuz 2 gun acısı fena cıkıyo
AyseY1 hepoyleolurzaten anesteziyi atmak icin doktorunuzdan tavsiye alin o boynum ve basimdaki agri yuzunden dogumu bile anlayamadim 1 hafta surdu agrisi lanet bisey gercekten
Berraeva hepoyleolurzaten Ameliyat sonrası kesinlikle sabah akşam dikis yeri açık kalacak şekilde batikonla silip gazlı bezi üstüne koyup iç çamaşırınızı üstüne gelmeyecek şekilde yüksek bel giyin. Bana doktorum söylemedi hiç bi şey dikislerim apse yaptı enfeksiyon kaptı sonra gittigim doktor söyledi ve onu uyguladıktan sonra iyilesti
hepoyleolurzaten annesininpirensesi Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için 🌸 Benim saat 15.00 de olacak İnşallah 🤲🏻☺
annesininpirensesi hepoyleolurzaten herkesın bünyesi farklı canım brnımde basım felan agrımadı hahve meyve suyu cok iç onlar fayda edecektır bırde süt hemen gelmıyo bol su ıc
blue5 hepoyleolurzaten Öncelikle bebisiniz hayirla saglikla gelsin.💕 Hic korkmayin igne acitmiyor. Pozitif düşünün. Ilk kalkista yere bakmayin. Nescafe tuketin, komposto ve su da cok önemli. Depend alin cok iyi bir kurtarici.
hepoyleolurzaten blue5 Çok teşekkür ederim, İnşallah 🤲🏻☺ Şuan için rahatım aslında ama o an muhtemelen heyecandan titreyeceğim birazcık 🤭
hepoyleolurzaten annesininpirensesi Bol bol su içmek en başta aklımda olanlardan zaten çok su içmek gibi bir alışkanlığımda var ☺ Valla baş ağrısı vs hiç düşünmedim umarım yaşamam öyle birşeyi ama ona da nescafe bitter çikolata iyi geliyor diyorlar onları yanıma alacağım yinede 😌 Çok teşekkür ederim 🌸