ayazinannesi_123 ben 34 te gittim makat gelişti 35 te gittim baş geliş olmuştu 36 da gittim tekrar makat geliş olmuştu 2 haftaya dönmezse sezeryan dedi doktorum dün 37 olduk kontrolüm vardı tekrar dönmüş baş geliş olmuş çok şükür inşallah tekrar dönmez😍 döner yani canım üzülme