balbocegim27 Baya büyükten kastınız nedir? Çünkü ben benimkilerle göre bir şey bulamadım da 😂 şuursuzca büyüdüler çünkü ebebekten almıştım asla olmuyor artık, petiden en büyük bedenini denedim ı-ıh oda olmadı 🤦😆 100 zor sığıyor artık çünkü.
Bu arada her iki markanın da kalıbı zaten küçük.