Merhaba guzel anneler bi sorum olcak simdi bn İzmir de yasiyorum 2 yasinda bi oglum var ve 9 haftalik hamileyim ilk dogumum izmirde oldu kaynanam falan kalmıştı basimda yerine gore sorunlar olmustu tatsizlik yani neyse bn suan dusundum esime dedim ki bn annem gilin orda dogum yapacm aileme baya uzaktayim Karamanda yasiyolar nerden Baksaniz 10 saatlik bi yol falan iki kardesim var babam yok vefat etti simdi bi anne olarak ilk evldimida düşünüyorum kime emanet edecegim gozum arkada kalmasn dieyerek memleketimde yapamk istedim dogumu iki kayinim bı kayinbabam esim cocuguma bakamazlar aciksa bilmezler karnini doyuramazlar altini degistremezler ama teyzeleri dort dörtlük bakar. Gozum arkada kalmaz kafaya koydum ailemin yaninda yapacm dogumu e esim diyo kış a denk geliyo zorluk cekersiniz bn ha deyince gelemem falan gönlü yok pek ama ilk doğumumda yasadiklarimi bunda yasamak istemiyorum siz olsanz ne yapardinz?