Dunyabebek yenidoğan için 4 ,3 ay içim 3 takım aldım extra hırka aldım. Ebebek ürünleri ince kızlar alırken 1-2 alıp bakın beğenirseniz devamını alın derim. Zıbınları hep uzun kol aldım. Takımın pijaması hariç 3-4 tane de kadife/polarlı falan alt almayı düşünüyorum üst üste giydirmem gerekirse diye