Zuleyha30 Merhaba kızlar sizlere sormak istediğim bir konum var🤔ikinci sezeryan daha mı zorlu oluyor yoksa daha mı kolay 🙏bu konuda okadar fazla şey duydum ki en azından bunu yaşayanlar bilgilendirse çok sevinirim :)
Berfin2121 Zuleyha30 2 gün önce 2 sezeryanımı oldum 😂 ama size demesem daha iyi bence bilmesemiz daha iyi sizin için kendinizi korkutmayın sonuçta herşey geçicidir hamile olmamış olsaydınız tavsiye verirdim ama gebesiniz hani yaşadıklarımı anlatsam deyişen bişey olmiycak sonuçta yaşıycaksınız yaşıycagınıx şeyleri
Alone Zuleyha30 iki sezeryan oldum ikisi de aynıydı (çok şükür çok kolay atlattım) nasip olursa 3. Yü olacağım çok kötü olsa 3. Yapmazdım demi ama 🙈
Saripapatyam1 Zuleyha30 biride ucu de aynıymış rahat olun😊 bende 2. Sezeryanim olcam 2 hafta sonra inşallah