SeherTeymur Bugün tahlil sonucumda b12 eksikliği çıktı internette çok olumsuz şeyler yazıyo bu durumu yaşayan varmı aranızda
Dilekahinzen SeherTeymur kaç çıktı tahlilinde. Bende geçen yaptırdım 114 çıktı. Doktora da haftaya gitcem korktum bende internette yazılanları okuyunca
Glmsr Benim düşük cıktı ilaç kullanıyorum.o kadar olumsuz bir durum değil ki bu bir-çok kişide olabiliyor
BuFi2012 Bendede var canım. Dil altı hapı kullanıyorum. Okadar büyük bi sorun değl heralde doktorum düşük hap yazıyorum dedi.
SeherTeymur Çok sağolun ya içim rahatladı valla netten öyle okuyunca gelişim geriliğinden bahsediyodu korktum bende
Tugba33 SeherTeymur benim 90 larda gunde iki doz hap kullaniyorum sakincalı bi durum bebek sende olanı aliyo zaten canım senin değeri kacti