Ben normal istiyorum illa 40 haftayı mu bulur ekren olma şansı var mı kac haftada doğum olur
Hsynftm bebeğin keyfine bağlı
Hsynftm doktorum bebekler genelde 39.haftada doğar demişti. Tabi allah bilir🤷🏼♀️
Hsynftm arkdaşım 42ye kadar bekledi acılma olmdı sezaryan oldu