Ank-16 Merhaba güzel anneler 🌼 d vitamini kullanmaya ne zaman başladınız ve bu damlaları nereden alıyorsunuz, sağlık ocağı ücretsiz olarak mı veriyor?
Akkoyu Ank-16 12. Haftada başladım sağlık ocağından ücretsiz alıyorum alamadığımda doktora yazdırıp eczaneden alıyorum
Tuu66laaaayyy55 Ank-16 sorunun içinde cevabı vermişsin 😂yes sağlık ocağı veriyor 9 damla günde bittikçe gidip al hemşirenden ayda başlıyorduk galiba hatırlayamadım şuan ben sona geldiğim için hala içiyorım 🤦♀️😝
Ank-16 Akkoyu ben 21. Haftamdayım en başından beri değerim düşük olmasına rağmen doktorum kullanmamı yeni söyledi, geç mi kaldım acaba🤔
Ank-16 hamileyimkiben bana direkt sağlık ocağından alacaksın deyince oraya mı yazdıracağım, kendileri mi verecek onu anlamadım.
hamileyimkiben Ank-16 sağlık ocağı da yazar , onların yazdığı ücretsiz oluyor. ama eczaneci bize oceanı önerdi bu çok daha iyi ve etkili dedi o yüzden direk aldım '
Ank-16 Ayseee4238 benim de sağlık ocağına gidip alana kadar 22. Hafta olacak, içim rahatladı geç mi kaldım diyordum 💐☺️
Ank-16 Akkoyu doğru söylüyorsunuz, yine de kafama takıldı. Hamileliğimin en başından beri çok düşüktü benim, bir de internette 12. Haftadan itibaren diye görünce korktum bir an.
Sena1299 @Tuu66laaaayyy55 9 damla mı kullanıyorsunuz, doktor günde 1 damla yazmış bana ,eczacı da şaşırdı max4 damla olur 1 damla olmaz normalde dedi
BusraKc7 Ank-16 doktorun verdiği 40 TL gibi bir şeydi . Ücretsiz görmedim takviye diye geçtiğinden sanırım bilemedim