Kızlar selam kafama çok takılan bi durum var size sormak istedim belki yaşayanlar vardır diye 34+3 gebeyim bebeğim 32. Haftadan beri baş geliş en son geçen hafta kontrole gittim allaha şükür bi sıkıntısı yok dedi nstye girdim işte hafif 40 lara vuran düzensiz sancılarım çıktı doktorum normal dedi ama benim kontrolden geldiğimden beri bi sıkıntım var bebeğimin hareketlerini o kadar fazla hissetmiyorum yani gün içinde 10 hareket çok rahat sayıyorum ama hafif hafif güçlü hareketler değil ufacık dalgalanmalar karnımda hatta açıp bakmasam görmeyecem hani hareket hissetmiyorum ama gözümle görüyorum karnım dalgalanıyor başına gelen varmı acaba devlet hastanesine gittiğim için her zaman randevu bulamıyorum yada doktora istedim zaman ulaşamıyorum sizlerin fikrini alayım ona göre acile başvuracağım simdiden teşekkür ederim