esrbyrk Buraya yazanlar bir kaç güne doğuruyormuş öyle duydum 😅😅 ben 38+4 oldum artık bir an önce doğsun istiyorum ama tek belirti olarak ara ara gelen kasık ağrım var başkada bişey yok 😂 sizlerr kaçıncı haftadasıınıızz neler yapıyosunuzz hadii sohbeteee
esrbyrk Nezihatezlik60 kasıklarıma ağrı girince diyorum hadi birde belden gelsin 😂 ama yookk var mı sende belirtiler
Akkoyu esrbyrk gelesi yoksa gelmiyor yavrum 29. Haftada erken doğum riski var dedi doktor ilaç kullandım 36 ya kadar 36 dan sonra yürüyüş egzersiz hurma herşeyi yapıyorum sancı açılma 0 o yüzden çokta şey yapmamak lazım 😂
Nezihatezlik60 esrbyrk ağrı var belim kasıklarım hatta bacaklarıma vuruyor ama sancı değiş ağrı işte nst ye giriyorum 0 bekliycez mecburen napalım 😄
esrbyrk Akkoyu aynı şeyleri bende yaşadım yürüyüş bile yasaktı hep ystıcaksın dedi şimdide gelmiyor 😂