havvatolga Arkadaşlar 25. Haftamdayim göğüsler de siskinlik olucak elbet ama bole eline biseyler değen var mi icerde sisen süt kanallari olabilirmi cok kontrol eden biriyim onceden yoktu . Doktora gitsem ultrasyonla bakarmi. Şüphelenip giden varmi
Zeyyyn havvatolga süt bezleridir onlar benimde gebeliğin başında vardı sonra kayboldu tekrar yine elime geliyor şuan
trr4457 Zeyyyn merhaba benim şuan hamilelik şüphem var adetime 4 gün var sol üst göğsüm çok fazla acıyor hafifte şişlik var meme anatomisine baktım süt bezlerinin olduğu yer tam tek Bir göğsüm o şekilde çok ağrıyor gebeliğin ilk zamanlarında normal mi acaba erken değil mi