HipnozX Merhaba, bebeğin dün kontrolde 1,5 hafta önde olduğunu öğrendim. Doktora da sormadan bu soruyu unuttum insanın aklına sonradan geliyor. Tecrubeli anneler, anne adayları bilginiz var mı? 30+5 dim dün bebek 1900 gr dı.
DuaElf HipnozX benimde geçen hafta gittiğimde 2 hafta önden gidiyo dedi 16 haftayken 18 çıktı ultrasonda. Ama benim şekerden kaynaklı diyet yapmam gerek
hamileyimkiben HipnozX benim bebeğim de önden gidiyor , sordum hayır dedi . erken gelmez vaktimde gelir ama iri olur dedi nasıl bi ağaçta irili ufaklı elmalar varsa aynı öyle düşün aynı mevsimde olgunlaşırlar ama dedi. bebeğin iri olması da iyi değil normal doğum şansı azalıyor
yeniannna34 HipnozX merhaba bende bugün kontrole gittim 32 haftaligiz tam bebek 2.5 kilo dedi bana önde falan demediler kilosu gayet iyi dedi uygulamada zaten o haftada bebeğiniz 1700-1900 gr civarindadir yaziyor
Selcansahin33 Benim 3 hafta önden gidiyordu 36. Haftamda doktor hazır ol her an gelebilir dedi ama şuan 38 in içindeyim bebek de haftasını yakaladı yine 3 5 gün önde ama doktor gayet güzel dedi daha haftanız erken haftasını yakalayabilir tekrar hamur işi ve tatlı yememeye özen gösterin çünkü erken doğsa kilosu cok sorun olmaz önden gittii için evet ama ciğerleri gelişmemiş olur küveze alınır dikkat etmekte fayda var 🤗
HipnozX Selcansahin33 anladım teşekkür ederimm normale dönebiliyor yani içim rahatladı. Normalde zaten çok nadir yerim dyetim vardı ama hamıle kalınca biraz bozdum tekrar dikkat etmeye başladım şimdi.
Selcansahin33 HipnozX aynen dikkat etmek iyi olur benimki de hep 2 3 hafta öndeydi şuan 5 günde önde ama hala kilosu haftasına göre diğer kişilere göre iyi mesela ama keşke her şey kilo olsa akciğer gelişimi en önemlisi rabbim sağlıcakla doğru zamanda gelmesini nasip etsin 🤗🤗
HipnozX Selcansahin33 amin çok dogru kilolu olması dogacak vakti geldi demek değil. Ciğerler gelişmemiş olur Allah korusun hepsini🙏
HipnozX DuaElf benimden ondan kaynaklı büyük ihtimal ben de yüksek değilde düşük şeker problemi var normalde diyetim vardı pirinç patates tatlı hamurişi yasak normalde, ama çok kaçırmadan yiyordum aylardır gözüm kalmasın diye, meyveyi abarttım biraz her akşam baya meyve yedm ondan oldu galıba.
DuaElf HipnozX olabilir. İlk hamileliğimde diyetisyene gitmiştim meyveyi de yasaklamıştı bi elmayı bile yarım yarım yemem gerektiğini söylemişti. Bende dikkat edemiyorum şuan her şeyi yiyorum
DuaElf Almi4134 yükleme yaptırdınız mı? Benim ilk gebelikte olduğu için bunda yüklemeye gerek yok direk diyettesin dedi ama yapamıyorum bu sefer hiç
HipnozX hamileyimkiben anladımm bakalım diyetle belki normalde döner dönmezse de iri olacak demekki eşim de 4900 doğmuş😅 hemde normal ve kesisiz. Çok şaşırıyorum maşallah öyle doğuranlara.
hamileyimkiben HipnozX ben diyette yapamıyorum 34 oldum.. inşalalh çok iri olmazda normalce olur. benim kayınvalidem de öyle 6 çocuk doğurmuş hepsi 4,5 - 5 kilo , normal ve kesisiz.. şimdi nerde…
HipnozX yeniannna34 bana 1,5 hafta önde dedi bilemiyorm normalde 1400 civarı olması gerekiyor okudum ben de