Merhaba kontrolden geldim . 37+3 temiz ama bebekte gerileme var 35 te görünüyor. Bugün de kontrolde bebegin esinde yaşlanma girdu doktor nst ye girdim 2 defa. İkisini de çok beğenmedim hareketlerinde azalma var sanki dedi. Birazdan tekrar giricem nst ye. Yine aynı şeyler olursa yatış vericem dedi. Yatis vericem dediğinden kasit Bu şekilde sezaryenle mi alır acaba bebeği yoksa normali mi bekler yani o an açıkçası çok aklıma gelmedi bunları sormak. Ağrın oluyor mu dedi. Yani öyle rahatsızlık boyutunda hiç agri sancı duymadım. Arada bi kramp girer gibi oluyor sadece o kadar.