SeviL22 Merve3913 25 haftalik.hamileyim bnde olmadim asiyi doktorlara sordugum zmanda hamilelerde bu konu hakkinda yorum yapmiyorm diyor bir cok doktor
1kckmucize Merve3913 2.doz biontech aşımı bikaç gün önce oldum. 2 dozda da herhangi bir yan etki yaşamadım. 35+6 haftalık hamileyim. Hangi doktora sorduysam olmamı söylemişti,hatta bilim kurulundan bir prf. a ulaşıp ona sordurmuştuk, o da olmamı söylemişti.
Gulsah2341 Kesinlikle olun. Ben 39. Haftamdayım doğurunca olurum diye erteledim. Covid oldum delta varyantı. Pişmanım olmadığıma belki daha hafif atlatırdım bu süreci. Siz ertlemeyin olun biran önce🙏🏽
aleynacengel_21 SeviL22 çünkü henüz hamilelerde nasıl bir belirtiye yol açıyor yanda çocuğa zararı var mı yok mu araştırılıyor. Kadın doğumcular ne dese yalan olur. Hamile bir ablamın yakını da hamile iken olmuş çocuk anne karnında ölmüş böyle söyleniyor. Allah her anneyi ve bebeği korusun inşallah 🙏🏼 O yüzden bende korktum
Dileku55 aleynacengel_21 Daha yeni covid atlatan biri olarak neye dayanarak yorum yapabiliyorlar ? Bende olmamistim ve asiri pisman oldum . O hastaligi bir kere yasamis olsaniz ilk isiniz asi olmak olurdu inanin . Cunku ayni doktor siz hastalanincada hic bir sekilde yardimci olamicak size emin olablirsiniz .
aleynacengel_21 Dileku55 tekstil firmasında çalışıyordum o zaman da istanbuldaydım ve tekstilde bir arkadaştan temasta bulunduğum için covid oldum. Benimle beraber evde ki herkes oldu maalesef ki. Yani yaşadım maalesef ki. Allah kimseyi düşürmesin o duruma inşallah. Şuan da hamilelere yapılıyor ama rapor edilmesi gerekiyor. Zararı var mıdır yok mudur yan etkisi nedir ne değildir diye. Rapordan sonra hamilelerin de olup olunamayacağına karar verecekler. Ondan sonra olacağız Allah’ın izniyle 😊
Maaaile Dün ilk dozumu oldum 16 haftaligim. En ufak bi üşütme grip olunca bile çok etkiliyor. Koronayi dusunemiyorum.