39+1 de sancılarım başladı sabah 6 da ara ara ama sürekli hanı kesilmiyor doktora gittim şancı var Açılma yok git evde çek sancini şiddetlenince gel akşam gittim dogimhaneye sancim var diyerekten ebe yumuşama var dogim bugün yarın olur git sanci siklasinca gel neyse onuda eve gittim ertesi gün öğlen oldu sancılar daha da kısalmaya başladı öğlen girdim
dogimhaneye 4 cm aciklik yatış verdiler
3 saat sonra 5 cm
4 saat sonra 7 cm
6 saat sonra 10 cm tam aciklik ama birtane ıkınma isteği kendini yolma bağırma çağırma isteği yoo kaç gündür şancı çekmekten yorulduğum için şancı 150 200 oluyor hemşire sancim var diyor evet var ama gücüm kalmadı diyorum gece 2 oldu bunlar beni ikindiriyorlar yok ben dedim alın beni sezeryana artık olmiyo4 dedim istege özel sezeryan yapmıyoruz diyor devlet hastanesi tamm dedim ben gidicem özele sezeryan olmaya normalde 10 cm açıklıkta ikinma büyük tuvalet isteği geliyormuş bende hiçbişey yok bunlar da son kez muayene edelim oyle git dediler son gücümle ikindim yok bebek gelmiyor baktım bunlar doktoru arıyor hocam tam aciklik bebek gelmiyor ebe doktor baksın sonra gidersin dokto geldi tabi karnımın üstüne cıktı doktor dirsekleriyle bebeği ittiriyor yok gelmedi birdaha deneyelim dedi birdaha dört kişi karnına bastırdı yok doktor ultrasonla bakalım dedi bakti ameliyathaneyi hazırlayın dedi oh dedim içinden bir rahatladın ama biseyler vardı anlayamadım neyse girdim ameliyathaneye bir saat oldu doktor yok birini 30 yerinden bıçaklamışlar mecbur gitmek zorunda kalmış neyse doktor geldi belden uyuşturdular oh nasıl mutluyum o dogim sancıları kesildi mutluydum bebeği çıkardılar ama baya uzun surdu dedim napiyorsunuz dedim bebek içine kaka yapmış dedi onu temizliyoruz neyse odaya geçtik sutum felan geldi odaya geçtik bence dogim şeklinin hiç bir onemi yok eğer ki biraz daha bekleseydik bebek kakasini yicekti zorlanmaya bağlı kafası yamuldu yavrumun benim hikayem böyle dikislerim acıyor ama olsun ben hem normal olup hem sezeryan gibi bisey oldim