sumeyyaa 10+3 haftalığım. 7.haftada kalp atışını duydum ben 😊. Kalp atışını duyduktan 3 hafta sonra kontrole çağırdı doktorum. 10+0 da gittim büyümüştü miniğim 😊 13.haftada tekrar gel ikili testi yapalım dedi. Artık 3 haftada bir veya ayda 1 çağırır kontrole