FermnGulstn bende şurda bekleyim bilgisi olan varmı ben 36 haftalıkken idrar tahlili yaptırdım idrarda eser miktarda protein diyodu tahliye doktoru sakıncalı derecede degil dedi bende kendi doktorumu arayıp bilgilendirmedim yarın tahlil sonuclarımı gösterince kızmaz inşallah dahiliyeci sorun olmaz dedi cünki