Kizlar 22. haftanin icindeyiz ve yaklasik on gündür gece yatarken cok fazla bel ve sirt agrim oluyor. Nasil yatacagimi sasirdim artik. Bana erken gibi geliyor ama daha böyle 30. haftadan sonra bekliyordum 🤣 normalmi acaba sizdede böyle oldumu bu haftalarda? Birde bende skolyoz var omurga egriligi sirt agrim herzaman oluyordu ama bu baska sirt agrisi, ayirt edebiliyorum 😅