aslihan41 Merhaba anneler, 22. Haftada doktor ense kalınlığımızı riskli gördü detaylı usg ye gireceğim inşAllah bir şey çıkmaz. 2 li testlerde her şey normaldi. Sizlerde böyle bir şey yaşadınız mı ? Birbirimize destek olalım dünden beri çok stres oldum
aslihan41 Maksimum değer 6 imiş bizim 6.2 çıktı perinatoloğa görünüp detaylı usg çekilmeli her ihtimale karşı dedi