Merhaba kızlar, 27. Haftadayım. 24. Haftada covid olmuştum. Öksürükle falan atlattım ama cuma gece kasılmam oldu saydım evde 10 dk aralıklarla 1 dakika sürüyordu. Hastaneye yatışım yapıldı. 4 cm açılmam varmış. Yatıyorum hiç kalkmadan ama bebegin poşu inmiş aşağı makat geliş, poposunu da dayamış bebeğim aşağı. İlaç veriliyor sürekli serum yapılıyor. 1 kg görünüyor. Nolur dua edin 🙁 doktor çok umutlu konuşmuyor malesef. Çok korkuyorum. Daha çok küçük. Covid sebebli oldugu düşünülüyor. Nolur dikkat edin hatta aşı olun😞