Yenibirannee Yigidm ben hamileyken cok canim istemişti 3 tane yedim ve afedersiniz eve gelir gelmez cikardim
Ozgull11 Yigidm yedin mi yiyecek misin? Açıkçası ben yedim aşırıya kaçmamak gerekiyor herşeyin fazlası zarar yediysende endişelenme
Tugbamete BBYaman çinko değil civa bulunduğu için zararlı çinko faydalıdır ☺️ Civa dip balıkları ve dip canlılarında bulunur o yüzden gebelikte kalamar karides dip balıkları tüketimine dikkat edilmesi gerekir 🌸
Kaderberatmelek Yigidm ilk aşerdigim şey midyeydi 15 tane falan yemiştim 🤣🤣 zararlı olduğunu da geçenlerde öğrendim burda biri yazmıştı 🙄
Ayseee4238 Yigidm evet zararlı malesef ama benim iki kere canım çok çekmişti 2 3 tane yiyerek nefsimi koreltmistim.
Ada_omertoprak2116 Yigidm benimde iki kez canım çok çekmişti dayanamadım valla gidip yedim 30 tane tabi bilmiyordum zararlı olduğunu daha yeni öğrendim bende
Tugbamete Yigidm fazlası zararlı canım nefsini köreltmek için birkaç tane yiyebilirsin bişey olmaz ☺️ Ben normalde kiloyla yiyorum ilk gebeliğimde ara ara 5-6 tane yerdim bu gebeliğimde canım hiç çekmedi
poyrazinannesi3547 Yigidm zararlı ben yemedim şey yapablrsnz mesela iç pilavına yakın bi pilav yapıp limonlayarak belki birazck iyi gelir çok canınız çekiyorsa