Gamze255 Gzmhsyn Benim 12. Haftada bitti bulantılarım kişiden kişiye değişiyor canım. Şu an 20. Haftamdayım bulantım geçti ama özel bir gün oldugunda bazen atıyorum yinede nolur nolmaz diye olur olmadık yerde kusmamak için🤣
mor_menekse1 Gzmhsyn soma bnde dua edyorum bir an önce geçsin diye çok zor ya tadı tuzu yok hiçbirşyin
Feyzaveannesi Gzmhsyn 10+3 haftalığım 10.haftaya girdiğimden beri ne kusuyorum ne tiksiniyorum çok şükür 🌸
Serifegul Valla ben 8+4 üm erken öğrnedim 3 haftadan itibaren mide bulantım başladı haplar fayda etmedi hastaneye yattım 6 tane kiloluk serum taktılar bana mısın demedi sanırım 3 ay bitene kadar çekcem inşallah 9 ay sürmez 9 ay süren de varmış çünkü 🤦
Gzmhsyn Gamze255 sorma her gece içiyorum mecbur bugünde düğüne gidicem unutmusum hemen şimdi içtim ama içene kadar kustum bile
bhbebikannesi Ben 17 oldum bugün .Hala aynı asla azalmadı bile .4 aydır et tavuk soğan sarımsak yemedim .sabırsızlıkla geçeceği günü bekliyorum
Serifegul Gzmhsyn inşallah canım. İlaç ne kullanıyorsun bana primal diye bi hap vermişti hiç fayda etmedi bende o. Zofer diye bi hap kullanıyorum gece yatmadan alıyorum çok iyi geliyor. Deliksiz uyuyorum öbür türlü hep saat 3 de kalkıp 6 kadar oturuyorum bulantıdan. Zofer baya iyi geldi bana gündüz de fazla olursa alıyorum bitane rahat ediyorum 😊
Gamze255 Gzmhsyn ben gece atıyorum gün içinfe hep etkili oluyor. Doktorum öyle demişti deneyebilirsin canım gece at uyu
Ebrutusekaya Gzmhsyn 17. Haftadayim su an ama 15. Haftaya kadar sürdü bulantilarim. Su an artik rahatim cok nadir oluyor o da acıktığımda. Insallah sizin de geçer cunku cok zor oluyor 😔
Serifegul Gzmhsyn hamilelikte unutkanlık çok normal zamanla alışırsın canım merak etme 😊 folik asit içmeyi unutma yeter o daha önemli🤗