Perşembbe gece 1 de suyım geldi gittik özel erdem hastabesine.Altıma hemen bez koydum yol boyu aktı.Hatanede açıklık muaynesi yapıldı fkat açılmam yoktu turnusol kağıdı pedi verildi 4 saat sonra tekrar pede baktıklarında mabi olmuştu renk değiştirmişti ve doktorum gerçektennsuyun gelmiş diyip yatış verdi.bebek enfeksiyon kapabilir her an bebeği alabilriz dedi fkat gecelik 600 tl maliyet çıkardı bütçemiz olöadığı için zeynep kamile kağıt yazıp yatışım için oraya yolladı orda yapılan testler negatif çıktı suyun değil gelen deyip eve yolladılar ne yapacam bilmiyorum başına gelen var mı?