Kızlaarr bugün 38 haftalık olduk, 5 gün önce nts ye girdim, sancım çıktı bebek aşağıda baya ama kanalda değil, alttan baktı rahim kısalığım yok rahmin yumuşamış yani herşey norlam doğuma uygun,ama şöyle bir durumum var, beslenmeme çok dikkat ederdim takii aşure gününe kadar, baya abartmişim, doktorum bebeğin göbeği kafasından büyük dedi, diyet verdi, normal doğum istiyorsan ki istiyorum, tatlı ve karbonhidrat tüketme dedi 5 gün sonra konrtolüm var ama ben doğsun istiyorum, benim gibi durumu olan varmı? Sancılarım ara ara oluyor, karın ağrilarimda arada oluyor, ve en önemlisi diyette olduğum için ne doktorum yatacaksin dedi ve hurmaa yiyemiyor, ne yapmalıyım ????