Slma05 2 kontrolüme gittim ve bebeğimin başı sürekli aşşsğıda yüzünü göstermiyor doktorum bu normal bir durum dedi ama yinede bir tuhaf oluyorum sizce ne yapmalıyım ?
Burcu4135 Slma05 35+3 haftalıgız bizimki de hic göstermedi yüzünü ya ayagıyla eliyle kapatıyor yada sürekli yüz üstü yatıyor. Korkulacak birsey degil bebeginiz öyle yatmayı seviyor demek ki bizim doktorumuz öyle demişti. Ne yersen ye ne icersen ic benim kızım gibi inatsa göstermez 😁
brndamla 35 haftaligim, bende göremedim. Her kontrolümde fotoğraf vermeyi deniyor doktorum ama yok. Daha küçükken plasenta kapatiyordu yüzünü, şimdi elleriyle kapatıyor ya da arkası dönük..doguma kadar denicez :)