haticeamine Selamlar 35 haftalık hamileyim dünden beri başlayan belirtilerle baya ağır bi grip oldum parol içsem sıkıntı olur mu
Defnenaz2766 haticeamine benimde salı günü sezeryanım var ve bir haftadır grıbım geçmiyor sadece parol içiyorum nane limon içiyorum inşallah sezeryan günümü etkilemez bu grip