bebisinannesi33 Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim özellıkle gecelerı uyurken aşırı adet sansıcı çekiyorum bu normal mi korkmalı mıyım? Gündüz hiç olmuyor. Adet başlangıcında ağrı olurda bakarız hastalanmışız ya aynen öyle ağrı yardım edin😔
Bedriye12 bebisinannesi33 bunlar normal doktorum bana özellikle söyledi her an adet olacakmışsın gibi ağrıların olacak diye. Ama dayanılmayacak kadar şiddetli olursa o zaman normal değil
Clementinee bebisinannesi33 canım bende 14 haftalık hamileyim bazen o ağrıyı bende yaşıyorum ama şiddetli değil oluyor geçiyor hemen. Birde gece ciddi derece gaz sancısı çekiyorum
MerveNur- bebisinannesi33 ben 18 haftalığım hala adet döngüm gelince olcak gibi his geliyor vucuduma bazen hafif ağrısı da oluyor. Sivilce çıkıyor çikolata çok yiyorum. 4 aydır her döngüde yaşadım bunu gözlemleyin belki ondandır
bebisinannesi33 nslhnyldz yaaa olabilir mi:( idrarda yanma yok aslında ama dikkate alıcam teşekkürler
bebisinannesi33 Clementinee o gaz sancısı çok fena yaa🥺 ağrım dayanılmayacak kadar diil normal gözüyle bakıcam artık
bebisinannesi33 MerveNur- aslında son adetım 20 mayıstı ve 31-32 döngü günüm vardı dediğin olabılır mantıklı takip edicem
MerveNur- bebisinannesi33 benim de 20 nisandı ve bu aralar ay dönümü geldi yine benim için. senin de öyledir belki ciddi bir şey olmasın da bu sıkıntı olmuyor 😊
Gizemmihra bebisinannesi33 bende 13 içindeyim benımde bu haftalarda biraz daha yoğun yaşıyorum adet ağrısı gibi ağrı batmalar falan idrarım koyu degıl yanmada da yok olsa anlardım dıye düşünüyorum bence rahım genişlediği için okuyor birde fazla yorulduğum zaman
bebisinannesi33 Gizemmihra ya büyük ihtimalle rahim genişlediği için oluyordur ama insan yinede korkuyor işte
Duygu388 bebisinannesi33 canm bir doktora görün derim çünkü benim ilk gebeliğim çok ağrımışdı herkez normal demişdi ama sonrasında düşükk yaptm bn şuan tekrar hamileyim çok nadir ağrı var bi sor doktora mutlaka
bebisinannesi33 Duygu388 yaaaa cok gecmıs olsun kac haftalıkken düşük yaptın? Adet sancısı gibimiydi?
Gizemmihra bebisinannesi33 korkma cnm stres daha çok etkılıyor emin ol bir doktor arkadaşın eşine demiş ki sırtında taş taşısın hiç bisey olmaz ama üzüldü mü stres yaptı mı o bebeğe zarar verir demiş kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dıyorlar şimdi doktora sorsan oda öyle söyler bazen o ağrılar yok oluyor bazen gelıyor sonra yine gecıyor degısık bısey
bebisinannesi33 Gizemmihra Allah sizlerden razı olsun iyi ki yazmısım çok iyi geldiniz bana rahatladım stres yok bundan sonra inşallah🤲🏻
bebisinannesi33 tgba715 normalmiş neyseki hemen hemen herkeste varmıs o yüzden artık korkmuyorum çok teşekkürler