ikizlerimibeklerken- 190 günü görünce bile seviniyorum istemsizceee bir adım daha yaklaşmış gibi hissediyorum evet daha cook var ama göz açıp kapayıncaya kadar geçsin inşallah hepimiz yavrularımıza tez vakitte sağlıklı kavuşalım güzel anneler 🙏🏻🌸🦋 12+6 ⏳ ♥️🐣
bilnazo68o ikizlerimibeklerken- bizde 45 diyor ama ben bu ara iyi hissetmiyorum 33+4 🥺 Sağlıkla alalım inşallah benim için çok cabuj geçti ikinci bebeğim. Sizinde çabuk geçer Bi bakmışsınız 🤗
Denizyildizii ikizlerimibeklerken- o 190 lardan 60 lara nasıl geldim anlamadim hiç. Ama şu 99 dan sonra geçmek bilmedi bir türlü 😅