Bende ilkinde ne alacagımı bilememiştim bi hastane çıkışı almoştım tulum almaıştım ufak tefek kıyafet almıştım zaten çalıştıgım için gidemedim bi yere şimdi cinsiyeti ögrenince başlıcam kızsa sadece hastane çıkışı erkekse beya bi alcam sonra zor oluyo