Elifelik ben senin gibiydim bugün üçüncü gündü muayene oldum nst çekindim geç gittiğin için doktoru yakalayamadım resim attık bir sıkıntı yok dedi nst için idrar vermiştim sonucu alamadım e nabizdan baktim lökosit yüksek çıkmış yani enfeksiyon muhtemelen o yüzden çektim ağrı sende.ni git doktora ihmal etme yürüyemiyorum diyorsun yarın ilk isin bi görün doktora canim