evinygmrl Merhabalar. Letresan kullandim, yumurtam 20 mm ye ulaştı. Dr.kaliteli dedi bu ay. İğne verdi bu akşam iğne yapicam. Yarin pazartesi ve çarşambaya ilişki dedi. Bu şekilde hamile kalınır mı acaba ? Aylardır deniyoruz her ay üzülmekten yoruldum 😪