Melek_Yldz 18 haftalık oldum en rahat yüz üstü yatıyorum Normlde diğer pozisyonlarda hemen uyuyamıyorum ne yapabilirim
Bedriye12 Melek_Yldz bende öyleydim hamile yastığı al istersen ya da bacağının arasına yastık koy rahat oluyor
Eda-5807 Melek_Yldz bebegıne yazık yüz üstü yatıyorsun içerde sıkışır o bende alışana kadar neler cektım ama alısırısın yastık dene etrafına yastık koy